Blogs

Website conversie optimalisatie

Website conversie optimalisatie

Wat is CRO? CRO staat voor “Conversion Rate Optimization”. Het doel is om zoveel mogelijk bezoekers van je website om te zetten in klanten of leads. Leads zijn mensen die hun contactgegevens achterlaten. CRO-optimalisatie is belangrijk omdat je met hetzelfde aantal bezoekers meer omzet kunt genereren. Het is ook de eerste stap die je moet …

Website conversie optimalisatie Read More »

Makkelijk e-mailadressen verzamelen via een QR-code (+ video)

Makkelijk e-mailadressen verzamelen via een QR-code (+ video)

Contact houden met je klanten zorgt ervoor dat ze je niet vergeten. Je kan dit op verschillende manieren doen. Enkele voorbeelden zijn: sociale media posts plaatsen, evenementen organiseren, maar ook een nieuwsbrief is hierbij handig. Via een online nieuwsbrief kan je klanten gemakkelijk rechtstreeks bereiken in hun mailbox. E-mails zijn tot op heden nog altijd …

Makkelijk e-mailadressen verzamelen via een QR-code (+ video) Read More »

Google Bedrijfsprofiel aanmaken en aanpassen in 2024 (praktische handleiding + gratis E-book)

Google Bedrijfsprofiel aanmaken en aanpassen in 2024 (praktische handleiding + gratis E-book)

Google Mijn Bedrijf is essentieel voor jouw onderneming, omdat het je in staat stelt cruciale bedrijfsinformatie te delen. Denk hierbij aan openingstijden, locatie, contactgegevens, en een routebeschrijving naar je bedrijf. Daarnaast kun je bedrijfsupdates, foto’s plaatsen, en, niet te vergeten, reviews verzamelen van tevreden klanten.  Deze tool verhoogt niet alleen je lokale zichtbaarheid, wat weer …

Google Bedrijfsprofiel aanmaken en aanpassen in 2024 (praktische handleiding + gratis E-book) Read More »